Jægerspris motionsklub

Fælles træningsdag for alle i Hjerteforeningen Jægerspris Motionsklubs medlemmer

Trænerteamet vil gerne tilbyde en fællestræning for alle motionsklubbens medlemmer.

Det vil være Majken Rindholm som ekstern træner på dagen, og det vil være naturfitness, som alle kan deltage i, da man både kan gå og løbe. Det vil foregå den 23. april 2023 i Færgelunden kl. 9.00 til 10.30

Prisen vil være max. 50 kr. pr. person, som dækker deltagelse. Prisen kan evt. reduceres, hvis klubben kan give et tilskud.

For at vide om der er interesse for dette, vil vi gerne have en tilkendegivelse fra dig, om du vil deltage denne dag.

Skriv dig på listen på opslagstavlen i Kignæshallen eller svar på opslaget på Facebook, hvis du vil/kan deltage. Svar senest den 19. marts 2023.

Der vil komme nærmere information om tid og andre praktiske oplysninger senere.

Trænerteamet i Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris.

Færgelunden, 3630 Jægerspris
Priser