Jægerspris motionsklub

Aflysning af al aktivitet i foreningen fra onsdag den 9. december 2020 til og med søndag den 3. januar 2021.

Skrevet mandag d. 7. december 2020

Frederikssund Kommune er omfattet af regeringens seneste stramninger af Corona-restriktionerne. Hjerteforeningen i Danmark har derfor besluttet, at vi skal aflyse al organiseret aktivitet i motionsklubben i Jægerspris. Det gælder gå-, løbe-, og cykelgruppen og fitnessholdet.

Aflysningen gælder – minimum – for perioden onsdag den 9. december 2020 til og med søndag den 3. januar 2021.

Hjerteforeningen opfordrer til, at medlemmerne stadigvæk holder sig aktive, men foreningen må ikke organisere eller forestå aktiviteten.

Når eventuelt nye retningslinjer og datoer kendes, meddeles disse.

Bestyrelsen ønsker alle medlemmer og deres familie en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Pas godt på jer selv og hinanden.