Initiativpris 2020, Vallensbæk Kommune

Skrevet onsdag d. 18. november 2020

Hassan Hegazy, næstformand i Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk, har modtaget Vallensbæk Kommunes Initiativpris 2020 som anerkendelse af det store arbejde med at igangsætte og fastholde aktiviteten Floorball i Vallensbæk siden 2018. Der er i dag 2 hold, og begge hold spiller 2 gange ugentligt på Pilehaveskolen i Vallensbæk.

Det nyskabende ved denne floorball-motion er at få kronisk syge til at motionere lidt mere i samspil med andre i samme situation.

Igennem hele 2019 har Hassan engageret sig med stor entusiasme og energi i opgaven, dels som holdleder, dels som deltager på holdet.

Hassan Hegazy udviser stor glæde ved at få kronisk syge til at motionere lidt mere gennem samvær og sjov motion.

Hassan har været aktiv i bestyrelsen i Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk siden 2013 og har været næstformand siden februar 2016.

En stor tak til Hassan for hans engagerede arbejde med Floorball, som helt sikkert vil fortsætte, når der er mere styr på Covid-19 pandemien. Alle deltagere er ivrige efter at komme i gang igen.

Der er plads til flere deltagere, så mød op, så snart det igen er muligt at spille. Det bliver annonceret her på siden.