Foredrag med Jesper Outzen

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk inviterer til foredrag med Jesper Outzen

mandag den 16. maj 2021 kl. 19 – 21.30 i Vallensbæk Kultur- og Borgerhus, lokale “Havet”, Stationstorv 100, 2665 Vallensbæk.

I 2017 blev Jesper Outzen ramt af en stor blodprop i hjertet – 41 år gammel og lige blevet far. Du vil ikke møde en dansker, som passivt lever med en hjertesygdom. Heller ikke en læge, forsker eller konsulent som snakker om noget de ikke selv er ramt af. Du kommer til at møde Jesper, som ikke bare ønsker at acceptere sin sygdom, han UDFORDRER den. I foredraget kommer Jesper bl.a. ind på: – Hvad skete der, da blodproppen ramte? – Hvad er der sket med Jespers krop indtil nu? – Hvad spiser Jesper og hvorfor? – Træning: Hellere dø aktiv end passiv. – Forskning: Kan plantebaseret kost forebygge og behandle hjertekarsygdomme?

Det er gratis at deltage men vi vil gerne vide hvor mange der kommer. Du tilmelder dig ved at sende en mail til os på: IshoejVallensbaek@hjerteforening.dk

Vi glæder os til at se dig denne aften.

Bestyrelsen for Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Praktiske oplysninger

Sted
Vallensbæk Kultur- og Borgerhus, lokale "Havet", Stationstorv 100, 2665 Vallensbæk.