Om ICD-klubben

FORMÅL

ICD klubbens formål er at udbrede viden om ICD'ere til alle medlemmer af Hjerteforeningen som har interesse for ICD'ere.

Formålet med klubben er desuden:

• At varetage fælles interesser for bærere af ICD'ere samt deres pårørende
  • At arbejde for at bærere af ICD'ere får et så godt liv som muligt
  • At oplyse, rådgive og yde støtte til de medlemmer, der har behov, og
  • At afholde møder, seminarer, kongresser, hvor faglig, teoretisk og praktisk viden kan formidles

IDE

Idéen bag ICD klubben er, at medlemmerne her kan udveksle erfaringer, støtte og hjælpe hinanden
- både som ICD bærer, pårørende og interesserede.

Vores hjemmeside indeholder nyheder på forsiden ud over mange forskellige spændende sider, heriblandt Rytmeboxen, Seminar, Kost og motion, og selvfølgelig kontaktpersoner.

Er du ICD bærer, pårørende eller har du interesse for vores klub, er du velkommen til at tage kontakt til en af os.

Det er vort håb, at du/I vil benytte de muligheder, ICD-klubben kan tilbyde.

MEDLEMSKAB

For at blive medlem af ICD klubben skal du ringe til Hjerteforeningen på tlf.: 70 25 00 00

Det er gratis at blive medlem af ICD klubben, men medlemskab af Hjerteforeningen er påkrævet.