Hjerteforeningen Horsens

Invitation til Generalforsamling

Hjerteforeningen Horsens’ årlige Generalforsamling afholdes tirsdag den 1. marts 2022 – kl. 19.00

Sted: SalenHorsens Bibliotek i Tobaksgården 12, 8700 Horsens.

Alle lokale medlemmer inviteres til at deltage og opstille til bestyrelsen.

Samt gøre brug af deres mandat.

Vi søger nye bestyrelsesmedlemmer og eksterne frivillige, som vil arbejde for at videreføre allerede   velkørende lokale aktiviteter både i foreningens eget regi og i samarbejdet med eksterne idrætsforeninger samt den kommunale rehabilitering. Du vil ikke skulle starte alene vi er stadig nogle bestyrelsesmedlemmer som fortsætter det frivillige arbejde.

Du er velkommen til at kontakte bestyrelsesformand Helle Asmussen for mere information på mail [email protected] eller på tlf. 41 26 75 13.

Efter generalforsamlingen er der kaffe og foredrag ved studerende Anton Wanlop, der på lignende facon som Landsholdsspilleren Christian Eriksen faldt om med hjertestop på fodboldbanen.

Evt. forslag til generalforsamlingen sendes sammen med tilmelding.

Tilmelding sendes på mail til [email protected]

Medlemsnummer, navn, adresse og telefonnummer skrives i mail.

Salen på Horsens Bibliotek
Tobaksgården 12