Hjerteforeningen Horsens

Indkaldelse til Generalforsamling

Skrevet søndag d. 22. januar 2023

Hjerteforeningen inviterer til generalforsamling og foredrag.

I forbindelse med generalforsamlingen i Hjerteforeningen Horsens inviteres der til foredrag med Psykolog Vincent Löffler, der vil fortælle om de psykiske udfordringer i forbindelse med Hjertesygdom.

Har du lyst til at høre mere om, hvad Hjerteforeningen i Horsens har af aktiviteter, eller har du lyst til at blive en del af lokalbestyrelsen eller aktivitetsfrivillig og hermed give en frivillig hånd til hjertesagen i sammenarbejde med andre engagerede frivillige, så mød op og vær med til generalforsamlingen.

Foredrag og generalforsamling foregår tirsdag den 28. februar 2023 kl. 18.00 i Sund By Horsens, Åboulevarden 52, 8700 Horsens.

Alle er velkomne, men det er kun medlemmer, der har mandat til at stemme og tilmelding er nødvendig til bestyrelsesformanden Helle Asmussen på [email protected] eller på tlf. 41 26 75 13, hvor du også kan få mere information om at være frivillig i Hjerteforeningen.

Læs mere om Hjerteforeningen Horsens på lokal.hjerteforeningen.dk/horsens/

Efter årsberetningen og foredrag vil bestyrelsen stå til rådighed for at besvare eventuelle spørgsmål fra jer.

Hjerteforeningen Horsens