Hjerteforeningen Holstebro

Hjertemotion FitnessX- mandag (bike og styrketræning) ny mødetid fra 01.09.21

Husk følgende:
– medbring egne cykelsko
– bær mundbind og følg reglerne på stedet
– medbring Coronapas, som er max 72 timer gammelt
– er du færdig vaccineret medbringes Coronapas (du skal fortsat testes som nær kontakt)
– hvis du har været smittet, så se Sundhedsstyrelsens regler på området
HJERTEMOTION i HOLSTEBRO – både mandag og onsdag. Se andet opslag for onsdags tider.

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor.
Vigtige faktorer ved livslang rehabilitering er motion, faglige input og socialt samvær med andre mennesker med hjertesygdom.
Den livslange rehabilitering i lokalområdet er ikke en erstatning for kommunale tilbud – men et vigtigt supplement.

Hjerteforeningens hjertemotions tilbud med spinning og styrketræning foregår på Struervej 141 i Holstebro, hvor vi har et samarbejde med FitnessX.

Deltagerne mødes 2 gang om ugen i 1 1/4 time – se tidspunkterne længere nede. Motionen er tilrettelagt for ”tidligere” hjertepatienter. Vi arbejder med at få pulsen op og derved styrke hjertefunktionen, samt med balance og styrkeøvelser.

– men der er også god tid til hyggeligt samvær og erfaringsdeling.

Er du medlem af Hjerteforeningen koster det kr. 35,00 pr. gang at deltage – du bestemmer selv, hvor ofte du deltager.
Der er gratis kaffe efter træningen.

FitnessX  følger selvfølgelig alle de officielle gældende hygiejne- og afstandskrav fra både Sundhedsmyndighederne, såvel som fra Hjerteforeningen.

INSTRUKTØR PÅ HJERTEMOTION

Træningen varetages af fysioterapeut Henriette Bæk, samt af personlig træner og cykelinstruktør Anna Espersen. Anna afløser på holdet ved sygdom m.m.

FitnessX
Struervej 141