Hjerteforeningen Holstebro

16.03.22 Forrårstur på hjertestien i Råsted med hjertevenlig frokost

Den 16. marts 2022 er der gåtur på hjertestien i Råsted sammen med Hjerteforening Holstebro efterfulgt af en let hjerterigtig frokost i den hyggelige Golfcafe – alle er velkommen.

Arrangementet starter med en fælles gåtur (5 km) på den skønne hjertesti omkring Golfklubben. Vi mødes på P-pladsen foran golfklubben kl. 10.00.
Turen forventes at vare cirka en time – tilmelding til gåturen er ikke nødvendig.
Det er gratis at deltage i gåturen.

Efter turen kan der købes en “Let hjertefrokost” i Golfcafeen til kr. 65,00 ex. drikkevarer.

Tilmelding til frokost er nødvendig senest torsdag den 10. marts 2022  på 22624148 (Lone) eller på mail [email protected] (Anita).

I forbindelse med frokosten bliver der informeret om hjerteforeningen (nyheder, muligheder, tilbud m.m.).

Se mere om hjertestien i Råsted her:

Vi glæder os til at se jer.

P-plads Holstebro Golfklub - Råsted afdelingen Brandsbjergvej 4, 7570 Vemb
Priser