Hjerteforeningen Holstebro

17.11.21 – “Lægen flytter ind i Lemvig”

Skrevet torsdag d. 18. november 2021

Hjerteforeningerne Lemvig og Holstebro, samt Kræftens Bekæmpelse Lemvig havde onsdag den 17.11.21 inviteret læge Charlotte Bøving til at holde et foredrag i Lemvig idræts og kulturcenter.

Lidt over 100 menneske havde lagt vejen forbi til kaffe og et yderst interessant foredrag. Charlotte Bøving fortalte om sin personlige rejse gennem livet med bl.a. en kræftdiagnose, sit arbejde som læge, sine forskellige tv – programmer, sit forfatterskab og sit frivillige arbejde. Der var rig lejlighed til at stille spørgsmål efter selve foredraget.

Der var i pausen og efter foredraget mulighed for at købe nogle af Charlotte Bøvings bøger.

Charlotte Bøving er uddannet læge med speciale i almen medicin og har til daglig en lægepraksis i Jugendhuset i Varde.

Charlotte Bøving er i dag protektor for Team Bodenhoff Cykel Danmark til fordel for Børnecancerfonden, Julemærkefonden og Ordblinde/Dysleksiforeningen i Danmark.