Hjerteforeningen Holstebro

Vil du være med til at gøre en forskel for hjertepatienterne?

Skrevet fredag d. 30. april 2021

Vil du være med til at gøre en forskel for hjertepatienterne?

I bestyrelsen i Hjerteforeningen Holstebro har vi en ledig plads i bestyrelsen, som vi gerne vil besætte med en person, der har tid og lyst til at gøre en forskel for kommunens hjertepatienter sammen med bestyrelsens øvrige 4 medlemmer og en række aktivitetsfrivillige.

Vi søger en person, der ikke er bange for at tage fat og en person, der ønsker at bidrage positivt til foreningens udvikling.

Vil du være vores nye hjerteblod og være med til at bidrage aktivt i vores lokale forening, skal du læse med her:

Vi søger en person der:

• Har mod på nye udfordringer
  • Har et gå-på mod og godt humør
  • Kan samarbejde, såvel som arbejde selvstændigt
  • Har ledige timer du vil bruge på foreningen

Vi kan tilbyde:

• Relevante og spændende kurser
  • Et suverænt arbejdsfællesskab
  • En vigtig og meningsfyldt sag at arbejde for
  • Introduktion til Hjerteforeningen og bestyrelsesarbejde
  • Mulighed for at have ansvar for egne arbejdsområder
  • Mulighed for at præge det lokale arbejde og søsætte gode ideer

Vi er en dynamisk bestyrelse der spænder bredt i forhold til alder, baggrund og interesser – fælles for os alle er, at vi brænder for Hjerteforeningens arbejde og for at hjælpe vores medmennesker.

Som frivillig hjælper du med at udbrede Hjerteforeningens budskab/tilbud og kendskabet til foreningen, samt støtter op omkring de lokale tilbud til hjertesyge og deres familier.

Det kan fx være at planlægge/afvikle foredrag/events eller at gå forrest på /afvikle gåture på hjertestierne i lokalområdet. Det kan være at måle blodtryk, være tovholder på Landsuddelingen, planlægge hjertecaféer, hvor hjertesyge og pårørende kan møde andre i samme situation + mange andre opgaver.                                                            Lyder det som noget for dig, eller har du lyst til at vide mere, så skriv til os på [email protected] eller ring helt uforpligtende på telefon 4215 2127.

Hjerteforeningen Holstebro

Anita Zacho