Hjerteforeningen Holstebro

Hvad sker i lokalafdelingen i starten af efteråret 2020

Skrevet søndag d. 5. juli 2020

Et anderledes forår fyldt med COVID19, nye rutiner og mere afstand til hinanden er ved at være forbi. Vi har lært mange nye ord og fået nye vaner lagt ind i vores hverdagsliv.

I hjerteforeningens lokalafdeling har vi fulgt de gældende regler og retningslinjer fra både Sundhedsmyndighederne og fra Hjerteforenigens hovedafdeling på alle områder og derfor har vi aflyst mange tilbud og arrangementer de seneste måneder.

Nyhedsbrevet, som I plejer at få i juni måned er udsat til august, så vi kan se, hvordan COVID19 udvikler sig.
Vi starter så småt op med hjertemotion og gåtur på hjertestierne igen i august måned umiddelbart efter industriferien.

Hjertemotion på Fitness 1 starter igen i uge 33 2020 – opstarten sker på følgende datoer på de sædvanlige tidspunkter.

Mandag kl. 09.15 – 10.45 Onsdag kl. 09.00 – 10.30

Fitness1 følger selvfølgelig alle de officielle gældende hygiejne- og afstandskrav fra både Sundhedsmyndighederne, såvel som fra Hjerteforeningen.
Vi glæder os til at se jer igen.

På et senere tidspunkt vil der komme tilbud om mere hjertemotion både indendørs og udendørs.

Gåtur på hjertestierne er der foreløbig planlagt 3 af i efteråret 2020. Der vil desuden komme indvielse af den nye hjertesti i Vinderup engang i efteråret.

24.08.20 kl. 17.00 Gåtur på hjertestien i Storådalen (mulighed for køb af aftensmad)
03.09.20 kl. 18.30 Gåtur på hjertestien i Borbjerg (mulighed for køb af aftenkaffe)
07.10.20 kl. 10.00 Gåtur på hjertestien i Råsted (mulighed for køb af frokost)

For flere informationer se under kalender andetsteds her på siden.

Ved alle arrangementer følger Hjerteforeningens lokalafdeling i Holstebro selvfølgelig alle de officielle gældende hygiejne- og afstandskrav fra både Sundhedsmyndighederne, såvel som fra Hjerteforeningen.

I ønskes alle en rigtig dejlig sommer med masser af solskin og flot sommervejr.