Hjerteforeningen Holstebro

262 hjertestier – husk du John Vestphal?

Skrevet tirsdag d. 12. maj 2020

Billede er fra hjertestien i  Dover Plantage

Husker du John Vestphal, som satte sig for at gå samtlige 262 hjertestier i DK – du kan se første opslag lidt længere nede under indlæg.

D.d. er 113 ruter afviklet. John har travlt på job så alt efter aktivitet henover natten,  så kører han enten hjem til Sjælland i morgen eller bliver her og afvikler 5 ruter mere.

Den 9. maj 2020, hvor jeg var i selskab med en kollega var igen en fantastisk dag og bød bl.a. på 23 km i benene, 2 sæler på et surfboard , marsvin ved Søndbjerg strand og i Oddersund er hornfiskene kommet ind i bugten så lystfiskerne havde taget deres familier med på stranden.

Jeg bevæger mig nu over mod østkysten så jeg mangler dem i Århus, Viborg og Randers – alle ruterne udenom er jeg ved at være i mål med. Jeg satser på, at jeg kan gå nogle ruter igen i morgen og så er jeg ved at være tæt på Ålborg og de ruter der er i Nordjylland.

Ingen ture i dag den 12. maj 2020 skulle på job og så har jeg få tid til at rettet mit DK kort med røde magneter til (se tidligere opslag) og kan godt se det begynder at rykke.

I weekenden omkring Kr. Himmelfart og weekenden omkring Pinsen er det mit mål at nå de resterende op til Ålborg bortset fra ruterne i Århus, dem tager jeg på en weekend senere

I Nordjylland mangler jeg ruterne fra Ålborg og op ad. Det er dog i jeres område i Vestjylland jeg finder de bedste stier og den smukkeste natur, det er ganske enkelt et enestående område.

Kunne næsten fristes til at flytte til det jyske.

Se billeder på  https://www.facebook.com/HjerteforeningeniHolstebro/?ref=bookmarks