Hjerteforeningen Holstebro

26.08.19 – aftentur på hjertestien ved Holstebro Golfklub på Frøjkvej

Skrevet tirsdag d. 27. august 2019

Mandag den 26. august 2019 var en usædvanlig varm dag og solen stod højt på den isblå himmel – der var nogle steder stadig 30 grader kl. 17.00 om eftermiddagen.
Selv om solen bragede ned på området ved Holstebro Golfklub på Frøjkvej, var der alligevel mødt 40 personer op til en frisk gåtur på hjertestien omkring golfklubben.
Lone bød velkommen og informerede om ruternes længde (der var flere muligheder og man kunne vælge rutelængde alt efter fysisk og temperament), samt om den efterfølgende fællesspisningen.
Kl. godt 18.15 var alle tilbage i Restaurant Storådalen og de fleste fandt sig en plads på den skønne terrasse med udsigt over Storådalen.
Anita informerede om kommende arrangementer og mulighederne for at få informationsmaterialer om motion og lokalafdelingens arbejde.
Middagen bestod af friskbagt flutes, stegt kyllingbryst med krydderi, pastasalat, 2 slags grøn salat og dressing.
Kl. 20.00 var de fleste deltagere i dagens arrangement gået hjem, men nogle få blev siddende og nød den sidste ½ times sol på terrassen.
Gå ind på vores Facebook side og se billeder fra arrangementet.

Kommende ture på hjertestierne i området:
07-09-19 Gåtur og indvielse af hjertestien i Ulfborg kl. 13.00.
02-10-19 Gåtur på hjertestien og frokost i Idom/Råsted

Se under kalender andet sted på siden for nærmere oplysninger om disse to arrangementer.