Hjerteforeningen Hørsholm

Hjerteforeningen Hørsholms generalforsamling og 8 års fødselsdag den 25. januar 2023.

Skrevet mandag d. 27. februar 2023

Alle blev budt på et glas champagne som velkomst. Der blev serveret 2 stykker smørrebrød leveret fra Hørsholms bedste delikatesse nemlig Meny på Rungsted bytorv. Dertil serveres hvid- og rødvin. Efter spisning serveres kaffe og et lille kys.

Herefter introducerede Inga Nielsen aftenens underholdning med Martin Knudsen.

Selve generalforsamlingen startede kl. 21:00, med Formand Inga Nielsen beretning.

Flere medlemmer takkede for de fine arrangementer, der gennemføres i Hjerteforeningen Hørsholm. Der blev spurgt om mulighed for større lokaler til hjerteforeningen Hørsholms arrangementer. Svaret fra formanden var, at det har vi ikke, for så ville de naturligvis blive brugt til hjerteforeningen Hørsholms arrangementer.

Generalforsamlingen sluttede med et tak til bestyrelsen samt de frivillige der er med til at få Hjerteforeningen til at fungere.

Referat af Hjerteforeningen Hørsholms generalforsamling 2023