Hjerteforeningen Hjørring

Invitation til generalforsamling

Skrevet mandag d. 8. februar 2021

Kære medlem af Hjerteforeningen Hjørring

Vi har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling.

Tirsdag den  9. marts 2021 kl. 19.00

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der har stemmeret til generalforsamlingen.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen,  skal du blot benytte nedenstående tilmeldingslink:

Klik her

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen, eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte os i bestyrelsen.

Vi håber at møde dig virtuelt den 9. marts 2021

Hjerteforeningen Hjørring