Generalforsamling 2021
Skrevet mandag d. 15. februar 2021
Alle medlemmer af Hjerteforeningen i Hillerød Kommune inviteres hermed til at deltage i Hjerteforeningen Hillerøds generalforsamling tirsdag den 9. marts 2021 kl. 19.00.
På grund af COVID-19 gennemfører vi i år generalforsamlingen som et onlinemøde. Derved undgår vi smittespredning og passer bedst på os selv og hinanden.
Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af bestyrelse
- Eventuelt
Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.
Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.
Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Længere nede finder du desuden en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl. 18.45 – mødet forventes at vare højst 1 time.
Klik på linket for at deltage i Hjerteforeningen Hillerøds generalforsamling online: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/85762874196
Med venlig hilsen
Sara Lisberg Larsen,
Fungerende formand i Hjerteforeningen Hillerød
[email protected]
Sådan logger du på fra en computer:
Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/85762874196
Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.
Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”. Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 857 6287 4196
Trin 4: Indsat din e-mail og dit navn i den åbne dialogboks.
Sådan logger du på fra en mobilenhed (tablet/smartphone/iPad/iPhone):
Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.
Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.
Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 857 6287 4196
Trin 4: Indsat din e-mail og dit navn.
Oplysning om Zoom og behandling af personoplysninger:
Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy