Hjerteforeningen Hillerød

Hold hjernen frisk – træning i naturen

Vi genoptager træning i naturen – hold hjernen frisk den 2. juni 2020.

Skrevet fredag d. 22. maj 2020

Tirsdage og onsdage fra kl. 13.00 – 14.00

Mødested: Præstevangskoven ved P-pladsen skråt overfor Seven-eleven tanken på Københavnsvej. Vi mødes, hvor Hjertestien begynder et par hundrede meter hen ad stien fra P-pladsen.

Træningen vil finde sted i henhold til sundhedsmyndighedernes og regeringens anbefalinger.

Den 2. juni 2020 kan der max.være 9 deltagere udover instruktøren. Derfor skal tilmelding ske til instruktøren Marika Worm på følgende måde:

Tirsdagsholdet: Tilmelding senest fredagen før efter først til mølle. Er der flere tilmeldinger optages disse på venteliste. Afbud senest lørdagen før.

Onsdagsholdet: Tilmelding senest mandagen før efter først til mølle. Er der flere tilmeldinger optages disse på venteliste. Afbud senest tirsdag morgen før.

Fra 8. juni 2020 vil der muligvis kunne være mulighed for lidt flere på holdene afhængig af størrelsen af regeringens forsamlingskrav.

Alle deltagere skal holde afstand til hinanden på mindst 1 meter. Der vil derfor ikke være øvelser, hvor flere skal være sammen om øvelsen.

Alle deltagere skal medbringe håndsprit til brug før og efter træningen.

Indtil videre er fælles kaffe og socialt samvær efter træningen aflyst.

Hvis du er syg eller føler dig sløj, skal du ikke møde op, men blive hjemme.

Er du i risiko-gruppen skal du også blive hjemme. Personer som er transplanteret og får immun supprimerende medicin er i en øget risiko.

Er du i tvivl eller ønsker flere oplysninger, så gå ind på http://lokal.hjerteforeningen.dk/www/corona eller ring til Hjertelinien på 70 25 00 00

Ønsker du nærmere oplysninger er du velkommen til at kontakte Marika Worm på telefon 21 74 79 39 eller mail på [email protected] eller Inge Espensen på mail [email protected]