Hjerteforeningen Hillerød

Vellykket generalforsamling

Skrevet søndag d. 19. marts 2017

DSC_0329Vi afholdt en vellykket generalforsamling mandag d. 13.marts 2017, hvor de ca. 70 deltagere startede med et lille oplæg om det nye SunhedsCenter i Hillerød, hvorefter deltagerne besigtigede SundhedsCentret. Efter alle var kommet tilbage til restauranten i FrederiksborgCentret blev den ordinære generalforsamling afholdt med Martin Walsøe fra Hjerteforeningen som dirigent. Vores formand Ole Petersen har besluttet sig til at blive menigt bestyrelsesmedlem, så Steffen Jørgensen fra Hjerteforeningen takkede ham for hans store indsats som formand. Efter generalforsamlingen, hvor den øvrige bestyrelse blev genvalgt, konstituerede bestyrelsen sig med Lil Quist som formand, Jytte Behrendtz fortsætter som næstformand og kasserer, Tanit blev valgt som nyt bestyrelsesmedlem og Mogens Mandrup som suppleant.