Hjertemotion 2024

Hjertemotion i trygge rammer.

Nu 3 hold.

Hjertemotion

Hjerteforeningen ønsker at hjælpe borgere med hjertesygdom med livslang rehabilitering, og det sker bedst i lokalområdet, hvor borgeren bor. Det er værdifuldt, at Hjerteforeningens frivillige organiserer Hjertemotion lokalt, fordi der – ud over selve træningen – også er fokus på socialt samvær, netværksdannelse, faglige input og mental sundhed.

Hjerteforeningen Herning tilbyder også i 2024 Hjertemotion til hjertepatienter, en hjælp til den hjertesyge med at leve godt med sygdommen og  forebygge ny hjertesygdom ved at genvinde et fysisk aktivt liv.

Der er plads til 16 personer på hvert hold. De 4 pladser er reserveret til nye 1. gangs deltagere.

Hjertemotion løber normalt  over  16 uger (afvigelser kan forekomme), hvor der er træning èn gang ugentligt (1 times træning og 30 min. samvær bagefter).

Vi starter med at mødes til et opstartsmøde inden de 16 ugers træning.

Prisen er i 2024  600 kr. for de 16 gange træning og opstartsmøde (betales ved tilmelding).

Man skal være medlem af Hjerteforeningen for at deltage.  Prøvemedlemskab er muligt: Som hjertepatient eller pårørende tilbyder Hjerteforeningen dig helt uforpligtende 6 måneders gratis adgang til vores tilbud, muligheder og rabatter. Derefter fornys medlemskabet automatisk for det kommende år, med mindre du selv afmelder det. Klik her.

Træningen foregår i TræningsHuset, Vejlevej 1, 7400 Herning og ledes af en kompetent instruktør.

Vi kører i foråret 3 hold, første træning i januar og sidste træning i maj:

• Hold 1: Eftermiddagsholdet træner 16 Torsdage fra kl. 16:00 -17:00 efterfulgt af samvær.
  • Hold 2: Aftenholdet træner 16 onsdage fra kl. 17:45 – 18:45 efterfulgt af samvær.
  • Hold 3: Morgenholdet træner 16 mandage fra kl. 08:15 – 09:15 efterfulgt af samvær

Se datoerne i kalenderen Klik her!

Tilmelding sker ved at du sender en mail til: [email protected] om hvilket hold, du vil med på.

Der er løbende tilmelding til igangværende hold.

Se mere om Hjertemotion Klik her!