Hjertemotion 2022

Hjertemotion i trygge rammer.
Hjertemotion

Hjerteforeningen ønsker at hjælpe borgere med hjertesygdom med livslang rehabilitering, og det sker bedst i lokalområdet, hvor borgeren bor. Det er værdifuldt, at Hjerteforeningens frivillige organiserer Hjertemotion lokalt, fordi der – ud over selve træningen – også er fokus på socialt samvær, netværksdannelse, faglige input og mental sundhed.

Hjerteforeningen Herning tilbyder også i 2022 Hjertemotion til hjertepatienter, en hjælp til den hjertesyge med at leve godt med sygdommen og  forebygge ny hjertesygdom ved at genvinde et fysisk aktivt liv.

Hjertemotion løber normalt  over  16 uger (afvigelser kan forekomme), hvor der er træning èn gang ugentligt (1 times træning og 30 min. samvær bagefter).

Prisen er i 2022  500 kr. for de 16 gange (betales ved tilmelding).

Man skal være medlem af Hjerteforeningen for at deltage.  Prøvemedlemskab er muligt: Som hjertepatient eller pårørende tilbyder Hjerteforeningen dig helt uforpligtende 6 måneders gratis adgang til vores tilbud, muligheder og rabatter. Derefter fornys medlemskabet automatisk for det kommende år, med mindre du selv afmelder det. Klik her.

Træningen foregår i TræningsHuset, Vejlevej 1, 7400 Herning og ledes af en kompetent instruktør

Vi kører to hold:

• Eftermiddagsholdet træner 16 onsdage fra kl. 16:30 -17:30 efterfulgt af samvær.
  • Aftenholdet træner 16 onsdage fra kl. 17:45 – 18:45 efterfulgt af samvær.

Se datoerne i kalenderen Klik her!

Vi bruger Hjerteforeningens tilmeldingssystem!

Tilmelding sker ved at du sender en mail til: herning@hjerteforening.dk med oplysning om hvilket hold, du vil med på (holdene ses i kalenderen Klik her! )

Du vil så modtage en mail med et link til tilmeldingssystemet.
Via dette link logger du ind og tilmelder dig på holdet. Her ser du også, om der er plads på holdet, eller du er på venteliste. Du får herefter en bekræftelse på mail.

Betalingsoplysningerne vil du også finde på tilmeldingssystemet.

Hvis du har problemer med tilmelding/betaling, så kontakt Hjerteforeningen Herning på mail: herning@hjerteforening.dk

Tilmelding åbner medio juni – først herefter vil du modtage link til tilmeldingssystemet.

Se mere om Hjertemotion Klik her!