Hjerteforeningen Herning

Gå med i Søby- Herning

Ken Poul Jensen, GÅ MED vært i Hjerteforeningen, arangerer gåture i Søby.

Bemærk: Ken har besluttet at ændre mødested hver anden uge. Baggrunden for beslutningen er, at det giver mulighed for en ny spændende tur. Desuden slipper vi for at vade gennem en gårdsplads hver anden gang. Noget vi har ret til, men med op til 35 deltagere kan det godt virke overvældende.

Check Ken’s Facebook-gruppe for aktuel status på gå-turene (du kan ikke være sikker på, at Hjerteforeningen Hernings kalender altid er 100% opdateret med evt. ændringer på disse gåture).

Vi går en tur på 5-6 km i Søby Brunkulslejer i et moderat tempo alle kan være med til.
Mødested onsdag i ulige uger: Elmers hus, Brunkulsvej 19, 7400 herning
Mødested onsdag i lige uger: Naturstyrelsens udsigtspunkt Søby P-Plads, Arnborgvej 36, 7330 Brande
Følg med i Kens’s Facebook-gruppe for eventuelle ændringer.
Turene er ikke egnet for gangbesværede og barnevogne.
Har du hund med skal den være i snor.
Søger du et gå-fællesskab hvor det ikke gælder om at komme først . men fokus er på motion i selskab med andre er i højsædet , er du velkommen til at gå med.
Om gå-værten: Jeg er uddannet Gå-vært i Hjerteforeningen og har desuden flere års erfaring som Gå-vært I Fodslaw Herning.
Desuden er jeg lokalkendt i området, så du kan kan trygt gå med.
Har du spørgsmål kan jeg kontaktes på Tlf 23 48 32 28.
Om Gå med: Gå Med ,er Hjerteforeningens initiativ til at få flere folk til at bevæge sig mere i hverdagen.
Du kan læse meget mere om gå med på https://hjerteforeningen.dk/gaamed
Gå med også selvom du ikke er medlem af Hjerteforeningen

Mødested onsdag i ulige uger: Elmers hus, Brunkulsvej 19, 7400 herning
Ken Poul Jensen