Hjerteforeningen Herning

Foredrag: Hjertesygdom og psykologiske reaktioner

Der har været mange ønsker på at høre noget om de psykologiske reaktioner, som hjertepatienter og deres pårørende kan opleve.

Kom og lyt med når psykolog Diana June Pedersen – tidligere ansat i Hjerteforeningen – holder oplæg om de psykologiske reaktioner, som følger med hjertesygdom.

Oplægget henvender sig til alle dem, som er berørt af hjertesygdom (patienter, pårørende, fagpersoner), som ønsker at få viden om stress, angst og depression samt mentale redskaber til at håndtere et liv med hjertesygdom.

Du vil blive introduceret til en ny måde at tænke mental trivsel på med præsentationen af den nyeste metode inden for kognitiv terapi – den metakognitive metode og dens brug i et liv med hjertesygdom.

Foredraget er gratis for medlemmer af Hjerteforeningen, pris 50 kr for ikke medlemmer.

Tilmelding sker via dette link: https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld.aspx?id=311

Hvis dette giver dig problemer, så kan du kontakte mig (Jørgen Bendtsen)

Sundhedshuset
Vejlevej 1