Hjerteforeningen Herning

Netværksgruppe ”Os med hjertesvigt Herning”

Skrevet onsdag d. 1. februar 2023

Hjerteforeningen Herning har en netværksgruppe for hjertepatienter med diagnosen hjertesvigt. Her møder du ligesindede, der forstår, hvad hjertesvigt er for en sygdom, og som du kan have erfaringsudveksling med.

I gruppen er vi 6 til ca. 12 medlemmer, og vi snakker om de emner, som vi finder relevante. Der er møde ca. 1 gang i kvartalet. Deltagelse er gratis. Tovholder i gruppen er Lisbeth fra Hjerteforeningen Herning.

Møderne holdes i Frivilligcenter Herning, Fredensgade 14, 7400 Herning. Se i Hjerteforeningen Hernings kalender hvornår næste møde er.

Hvis du har lyst til at være med, er du meget velkommen. Tilmelding og yderligere information ved Lisbeth Falsig på tlf: 24 61 71 84 eller [email protected].