Hjertemotion under corona

Skrevet tirsdag d. 22. september 2020

Hjertemotion under Hjerteforeningen Herning kører stadig, og hvis alle følger de gældende retningsliner, har vi stort håb om at kunne fortsætte.

Vi har to hold, som hver træner en gang ugentlig. Der er i øjeblikket stor søgning til holdene, hvilket vi er meget glade for.

Hjertepatienter har stor gavn af motion og træning. Især er det vigtigt, at man får pulsen op flere gange ugentlig (vigtigt for alle mennesker). Jeres lokale formand har på egen krop mærket den store effekt, som regelmæssig træning kan give. Uanset hvilken motionsform, du foretrækker, så husk: Den bedste træning er den der bliver gjort. Lidt er meget bedre en ingenting.

For de, som ikke har mod eller lyst til at komme til holdtræning, måske pga nervøsitet mht. smitte, så kan man følge Hjerteforeningens on-line hjertemotion her: https://hjertemotion.dk/

Her er en lille video fra vores lokale hjertemotion:

Frivillig Fredag online – Hjerteforeningen og Træningshuset

I Frivillig-fredag-online-serien kan du her møde Jørgen Bendtsen, der er en særdeles aktiv frivillig i blandt andet Hjerteforeningen. Se, like, del og vær glad!

Geplaatst door Frivilligcenter Herning op Maandag 21 september 2020