Hjerteforeningen Herlev

Invitation til Hjerteforeningens webinar

”Hvordan har du det egentlig som pårørende?”

(Hvis du er hjertesyg håber vi at du vil videresende invitationen til din pårørende)

Tirsdag d. 11/2 2021 kl. 15-16

Rollen som pårørende kan være udfordrende at navigere i. Når hjertesygdom indtræffer, kan den medføre store forandringer i livet og hverdagen for alle involverede. Er du ægtefælle, forælder, kæreste, partner eller ven til en med hjertesygdom har du måske oplevet nye følelser og tanker. I så fald er du ikke alene.

Formålet med dette webinar er at give dig, der er pårørende, viden om nogle af de almindelige følelser og reaktioner man kan opleve som pårørende. På webinaret vil du få inspiration og gode råd til selv at løfte og bevare din egen livskvalitet og til at styrke din relation til den hjertesyge.

Underviser er Hjerteforeningens psykolog Tania Lund Pedersen, som har en bred erfaring med forskellige former for rådgivningsarbejde og desuden rådgiver både patienter og pårørende på Hjertelinjen.

Tilmelding: Pladserne tildeles efter ’først til mølle-princippet’. Tilmeld dig her: Hvordan har du det egentligt som pårørende?

Hvad er et webinar?

Et webinar er online undervisning, hvor du møder underviseren på din egen computerskærm. Computeren er populært sagt dit kursus lokale. Du kan se og høre underviseren, se plancher og slides på din skærm, og du kan løbende stille skriftlige spørgsmål til underviseren. Det kræver ingen særlige IT-kundskaber, du skal blot have adgang til en computer eller tablet med internetgang og lyd.

Hjemme