Hjerteforeningen Herlev

Hjertemotion

Hjertemotion er holdtræning der er tilrettelagt ud fra faglige retningslinjer og anbefalinger, og der tages hensyn til de fysiske og psykiske udfordringer, som hjertepatienter kan opleve i hverdagen og i forbindelse med motion.

Holdene mødes 1 time pr. uge efterfulgt af 30 minutters socialt samvær. Hjertemotionsinstruktøren er fysioterapeut og der er en frivillig tovholder tilknyttet tilbuddet, som understøtter det sociale samvær og binder bånd til Hjerteforeningens øvrige tilbud og aktiviteter.

Hjertemotion bygger bro fra hjerterehabiliteringen regionalt og kommunalt til et aktivt liv med hjertesunde vaner.

Træningen foregår hver torsdag fra kl. 16.00 – 17.30

Sted: Herlevgård center

Kunne du tænke dig at høre mere eller tilmelde dig – er du velkommen til at kontakte os.

Se mere information her >

Herlevgård Center