Hjerteforeningen Helsingør

Hjerteredderkursus

HLR instruktør fra Red Liv – Hjerteforeningen kommer og afholder Livredderkursus.

For at deltage i kurset, skal du registreres med fulde navn og alder samt mailadresse. Dine oplysninger registreres i Hjerteforeningens tilmeldingssystem og oversigt over samtlige deltagere, der har gennemført et Hjerteredderkursus – introduktionskursus i genoplivning. Din mailadresse giver mulighed for, at Hjerteforeningen efterfølgende kan sende dig et kursusbevis. Desuden sikrer både din mailadresse og dit telefonnummer, at vores instruktør let kan kontakte dig. Med dit telefonnummer og mail accepterer du også, at Hjerteforeningen har mulighed for evt. at kontakte dig med information om, hvordan du kan være med til at støtte Hjerteforeningens vigtige arbejde. Du kan i telefonen eller pr. mail altid frabede dig fremtidige henvendelser.

Tilmelding sker til nedenstående e-mail.

Hjerteforeningen Helsingør
Fiolgade 17 D,