Hjerteforeningen Helsingør

Generalforsamling og foredrag

Hjerteforeningen Helsingør afholder generalforsamling og efterfølgende foredrag

Generalforsamling kl. 18.30

1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Foredrag ”lige på og hårdt” kl. 19.30 – 20.45

Svenning Ravn lever et liv med diabetes, kredsløbssygdom, gigt og senfølger efter en lymfecancer for 3 år siden! Hans kone, Britta er heldigvis sund og rask!

Begge ønsker med deres 1 times ”lige på og hårdt”- foredrag at bevidstgøre tilhørerne om det at fastholde et godt og kærligt liv midt i en verden med livskriser og sygdom.

Foredraget er bygget op omkring fakta, ordet på bordet-dialog, digte og erfaringer fra Livets skole.

”Vi tilstræber at levere et underholdende foredrag med plads til smil og værktøjer to-go til et lykkeligt liv”, siger Britta og Svenning.

Alle er velkomne

Det er gratis at deltage og man dukker bare op.

Hjertecaféen, Fiolgade 17, Helsingør
Ebbe Petersen