Hjerteforeningen Hedensted

INVITATION TIL GENERALFORSAMLING

DEN 15. FEBRUAR 2023 kl. 19:00

FRIVILLIGHUSET HEDENSTED, Østerbrogade 21 B, 8722 Hedensted

Dagorden ifølge vedtægterne. Efter generalforsamlingen er der spændende foredrag:

Psykolog Vincent Löffler vil holde et indlæg om søvn

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes senest 2 uger før generalforsamlingens afholdelse til formand Mogens Laursen på mail [email protected] eller SMS besked på 22 73 18 75. Endelig dagsorden med indkomne forslag findes på vor hjemmeside senest en uge før generalforsamlingen: lokal.hjerteforeningen.dk/hedensted

Alle er velkomne, dog er det kun medlemmer af Hjerteforeningen der har stemmeret. Hjerteforeningen vil være vært ved et lille traktement med kage og kaffe.

Af hensyn til traktementet bedes man tilmelde sig til formanden på ovenstående mailadresse eller SMS.

Grundet ombygning er der desværre lukket for kørende adgang til Frivillighuset, men stadig adgang for gående.

På gensyn den 15. februar kl. 19:00

Bestyrelsen Hjerteforeningen Hedensted