Hjerteforeningen Hedensted

Hjertemotion 2023

Skrevet fredag d. 16. december 2022

HJERTEMOTION I HEDENSTED CENTRET

Hjerteforeningen Hedensted tilbyder start af 2 nye eftermiddagshold hver onsdag fra kl. 15 – 16 med start onsdag den 4. januar 2023.

Desuden kan vi tilbyde et formiddagshold hver fredag fra kl. 9 – 10 med start fredag den 6. januar 2023.

Der kan være max. 15. motionister på hvert hold. Alle hold ledes af fysioterapeuter.

Tilmeld dig hos Birgit Lund Bøtker pr mail [email protected] eller send en besked på tlf. 30 20 24 16. Angiv dit navn, telefonnummer, mailadresse samt medlemsnummer i Hjerteforeningen ved tilmelding.

Er du nuværende eller tidligere hjertepatient, har du overstået et rehabiliteringsforløb, eller er du pårørende til en hjertepatient (kone, kæreste, ven,veninde eller andet), er du velkommen til at deltage på motionsholdene.

(Nuværende og tidligere hjertepatienter prioriteres først ved tilmelding).

Pris for medlemmer Kr. 430,-. Pris for ikke-medlemmer Kr. 500,-.

Hvert hold kører i 16 uger.

Vi glæder os til at møde jer i Hedensted Centret,

Gesagervej 68-70 8722 Hedensted