Hjerteforeningen Hedensted

Opstart af nye motionshold for hjerteparienter i Hedensted Centret

Skrevet lørdag d. 18. december 2021

Hjerteforeningen Hedensted starter 2 nye hold i Hjertemotion op onsdag den 5. i januar 2022. Kl. 15 – 16.
Tilmeld dig hos Lene Gall på mail: [email protected] eller send en besked på tlf.nr. 20 71 09 65. Angiv dit navn, telefonnummer og mailadresse, samt Medlemsnr. I Hjerteforeningen.

Ifølge aftale med Hjerteforeningens hovedafdeling er vi forpligtet til at invitere borgere der for nylig har overstået et Hjerterehabiliteringshold i Hedensted Kommune.
fordelingen bliver derfor 50% af deltagerne fra Hjerterehabiliteringshold, og 50% til de øvrige borgere med hjertelidelser.
Bliver de 50% ikke fyldt op af Hjerterehabiliterede, vil de naturligvis blive videregivet til øvrige hjertepatienter.
Meld dig derfor gerne til hvis du, som tidligere eller nuværende hjertepatient, har behov for det.

Der vil formentlig også blive mulighed for at du kan tilmelde dig Hjertemotion i Horsens, da de har flere hold, hvorfor der kan være ledige pladser på nogle af disse hold.

Hvis Hjerteforeningen Hedensted skal fortsætte, har vi hårdt brug for at få flere medlemmer valgt til bestyrelsen på Generalforsamlingen, som afholdes den 23.2.2022. hvor vi håber at se dig/jer. Mere præcis bliver det annonceret i aviser, samt ved opslag og sociale medier.

Du er velkommen i bestyrelsen, eller hvis du vil hjælpe med arrangementer (hvor meget bestemmer du selv). Hvis bestyrelsen bliver suppleret med flere medlemmer, vil vi få mulighed for at etablere flere Hjertemotionshold, da vi vil få behov for flere tovholdere til nye hold i flere områder af kommunen.

Du kan læse mere om at være frivillig på Hjerteforeningens hjemmeside under FRIVILLIGNET. Eller kontakt Hjerteforeningens bestyrelse, Hjerteforeningen Hedensteds facebookside, eller ring til Hjerteforeningen på tlf. 70 25 00 00.

BEMÆRK! DU SKAL KUNNE FREMVISE GYLDIGT CORONAPAS IFØLGE HJERTEFORENINGENS RETNINGSLINJER.
Rigtig glædelig jul og godt nytår
Bestyrelsen Hjerteforeningen Hedensted