Hjerteforeningen Hedensted

hEDENSTED

Hjerteforeningen Hedensted viser GIV LIV KURSUS

Skrevet fredag d. 27. august 2021

Hjerteforeningen Hedensted viser GIV LIV KURSUS af en uddannet instruktør fra kl. 10 – 12. Kom og se hvordan du kan lære at redde liv.

Bestyrelsen har hårdt brug for flere hjælpere, såvel til bestyrelsesarbejdet, som praktiske ting, og også gerne enkelte arrangementer.

Har du lyst til at hjælpe med at gøre en forskel i Hjerteforeningen, er du meget velkommen uanset hvad du kan byde ind med.

Vi vil ved arrangementet have lister liggende hvor du kan tilmelde dig, uanset om det er mange eller få timer du kan tilbyde er du meget velkommen.

Bestyrelsen er en lille gruppe af mennesker der ønsker at hjælpe så meget som vi kan klare. Du er meget velkommen til at spørge, hvis du vil vide mere om arbejdet i vores afdeling.