Hjerteforeningen Hedensted

Hjertemotionshold 2021

Skrevet fredag d. 30. juli 2021

Så er Hjerteforeningen Hedensted klar med et nyt forløb Hjertemotion i efteråret.

Tilmeld dig hvis du er ved at afslutte dit rehabiliteringsforløb, eller du har brug for at blive motiveret til træning på et hold med ligesindede hjertepatienter.

Hjertemotion starter:

Onsdag den 1. september 2021 kl. 15.00-16.00

Stedet er holdsalen i fitnesscentret, Hedensted centret Gesagervej.

Tilmelding:

Send en mail til tovholder Lene [email protected]
eller Ulla [email protected]

Tilmelding vil foregå løbende ud fra ”Først til Mølle ”-princippet, indtil holdene er fyldt op.

Pris er 400 kr. for 16 gange træning på hjertemotionshold. Instruktør og træner vil altid være en uddannet fysioterapeut, der kan vejlede og støtte dig i forhold til din træning.

For deltagelse på Hjertemotionshold, skal vi gerne have oplyst dit medlemsnummer og navn.

Alle Hjerteforeningens medlemmer skulle gerne have modtaget et 7-cifret nummer øverst på deres indmeldelsesbrev fra medlemsservice.

Er du ikke medlem, og ønsker du et medlemskab hos Hjerteforeningen, eller kan du ikke huske dit medlemsnummer, kan du få oplyst dette ved at kontakte Medlemsservice på mail:  [email protected] eller ringe til dem på 70250000.

Vi ser frem til at tilbyde dig ansvarlig træning.