Hjerteforeningen Hedensted

Orienteringsmøde for interesserede nye bestyrelseskandidater

Skrevet onsdag d. 10. februar 2021

Orienteringsmøde 22. februar kl. 16 – tilmeld dig og vær med!
Hør mere og stil eventuelle spørgsmål ved et uforpligtende orienteringsmøde (online). Du vil modtage et mødelink inkl. vejledning til at logge på efter tilmelding senest 21. feb. til: [email protected]

Hjerteforeningen har lokalforeninger over det meste af landet, som er båret af frivillige kræfter og sikrer Hjerteforeningens landsdækkende tilstedeværelse med oplysning, forebyggelse og patientstøtte. En lokal bestyrelse består af 5-7 medlemmer, hertil kommer mulighed for to suppleanter og et ubegrænset antal øvrige frivillige.
I år træder flere bestyrelsesmedlemmer i Hedensted tilbage efter mange års bidrag. Derfor søger vi dig, som vil være med til at videreføre foreningen og bygge et godt samarbejde op i Hedensted, Løsning, Juelsminde, Tørring og omegn. Vi søger både bestyrelsesmedlemmer, suppleanter og meget gerne en med interesse som kasserer.

Læs mere om opgaver mm. her