Hjerteforeningen Gribskov

Hjertesund mad der smager – onsdag den 10. april – ALT OPTAGET –

Skrevet tirsdag d. 5. marts 2024

Bliv inspireret til, hvordan du kan lave lækker mad, der lever op til anbefalingerne for en hjertesund kost.

Igen i år har Hjerteforeningen Gribskov fået aftale med Københavns Professionshøjskole, hvor de studerende på Ernærings- og sundhedsuddannelsen har sammensat ernærings- og smagfulde retter, med fokus på de udfordringer, som hjertepatienter møder. Du får mulighed for at tale med de studerende og spørge ind til de enkelte retter, som du kommer til at smage.

Arrangementet foregår onsdag den 10. april fra kl. 15.30 – 19.00.

Der vil blive arrangeret samkørsel fra parkeringspladsen ved Gadekærsvej, bag “det Grønne Hus” med afgang kl. 15.30 og med forventet hjemkomst samme sted kl. 20.00. Da vi har et begrænset antal pladser til arrangementet, er deltagelse efter først til mølle-princippet – du må forvente en udgift til transport på 50,- kr.

Tilmeld dig venligst til [email protected] og skriv venligst, om du deltager med eller uden bil.

Sidste frist for tilmelding ALT OPTAGET