Greve motionsklub

Udlevering af gule veste samt cykel mærker

Skrevet mandag d. 27. april 2020

Kære Cykellister.

Helt overvældende mange har tilmeldt sig denne sæson som deltager til de planlagte cykelture.

Vi er ved Greve Borgerhus tirsdag d. 28/4 kl. 10:00 hvor vi udleverer cykelveste til de medlemmer der har bestilt og er medlem af hjerteforeningen. Vi udleverer cykelmærker 2020 til alle deltagerne.

Der vil komme en ny /senere dato for udlevering af veste.

Vi er mange, der møder – så dan hurtig en gruppe og kom væk fra vor samling v Borgerhuset, hvis/når du møder nogen du vil cykle sammen med. Så husk små hold og hold afstand på turen /hele turen. Det er på eget ansvar at overholde de anbefalinger der gælder pt.

Så venligst:
Når I har fået jeres vest / cykelmærke – så cykel videre på en af de ture vi anbefaler.

Vi opfordrer alle til at cykle med hjelm og følge trafikreglerne.

I har nu 4 ture at vælge mellem!

De 2 tureforslag fra sidste uge og nu tur nr. 3 som går til Hundigeparken – Greve Marina – Ishøj Havn: ca. 20 km

Samt tur 4 som går til Vindmøllerne i Avedøre ca. 35 km.

Vi modtager meget gerne kommentarer + fotos …

Hvis der blandt cyklisterne skulle være nogen der kan give os og hinanden  bistand/viden om brug af       Bikemap – så venligst meld dig, så vi kan lære os og medlemmerne at gøre brug af Bikemap optimalt.

God tur /hver gang!

Cykel hilsen fra Inger og Mogens