Greve motionsklub

CYKEL DIG GLAD med MK Greve motions Klub/Hjerteforeningen

Skrevet søndag d. 28. marts 2021

Vi cykler alle sammen – sammen.

Alle – M/K ‘erne  inviteres til at cykle med på vores ture rundt i området. Vi har flere hold, der cykler med sit tempo og distance.

Der er også et hold til dig – alle cykler på almindelige cykler.

Alle har cykelhjelm på.

Det er lige den rette motion for de M/K ‘ere, der gerne vil komme lidt mere i god form.

Ja, vi bliver alle lidt ømme – men det går over. Og så taber vi os – undervejs – et par kilo. Mindst.

Flere af os cykler på Elcykler – så lad op og kom med.

Alle mødes tirsdag d. 13. april 2021 kl. 18.00 – v. Greve Borgerhus, Lillevangsvej

Denne aften cykler vi en kort tur og samles så og har en snak om sæsonen. Du tager selv kaffe med – M/K Med/Kaffe. Vi cykler hver tirsdag. De første gange i sæsonen cykler vi korte ture. Husk lygter og varmt tøj de første gange.

Deltager pris for alle kr. 50.- for hele sæsonen, og nye deltagere, der er medlem af Hjerteforeningen får en gul trafik-vest – gratis.  Alle kan deltage i MK det er ikke nødvendigt at være medlem af HjF.

Hilsen fra Greve Motionsklub