Hjerteforeningen Glostrup/Rødovre

Nytårsmarch i Vestskoven – AFLYST

AFLYST

Aflysning af nytårsmarchen den 1. januar 2022

På grund af den voldsomme stigning i Corona-smitten aflyses nytårsmarchen den 1. januar 2022 i Vestskoven.

Selv om planlægningen af nytårsmarchen næsten var på plads, så ryster den voldsomme stigning i covid-smittetallene os med p.t. godt 6000 smittede pr. døgn. Efter grundige overvejelser har vi derfor besluttet, at aflyse nytårsmarchen den 1. januar 2022 kl. 14 fra Herstedøster Skole i Albertslund.

Vi havde ellers som tidligere år glædet os til vores nytårsmarch i Vestskoven. I stedet opfordrer vi alle, der gerne vil starte året 2022 på en sund og forebyggende måde til selv at gå en tur, så de får en god start på det nye år.

Situationen bekymrer os meget, og vores håb er, at vi i Danmark i 2022 får styr på CORONA situationen.

Vi ønsker alle en Glædelig Jul og Godt Nytår.

___________________________________________

Vi inviterer dig på en frisk gåtur på 5 – 6 km i Vestskoven. Nytårsdag den 1. januar 2022 er det 36. gang, der arrangeres Nytårsmarch i Vestskoven i samarbejde med Hjerteforeningen.

Kom og få lidt frisk luft og god motion efter jule- og nytårsfrokosterne. Tag gerne hele familien samt alle dine venner, naboerne og andre bekendte med på en skøn gåtur af ca. 1 times varighed i den vinterklædte Vestskov.

Deltagelse er helt gratis, og alle får et flot diplom. Medbring gerne kaffe og brød til en hyggestund i Herstedøster Skoles festsal efter turen.

NB ! Der er arrangeret et hyggeligt BANKO-spil med fine præmier på turen. Bankopladerne kan købes inden turen. De koster 10,- kr. pr. stk. og kun 25,- kr. for 3 stk.

Herstedøster Skole, Trippendalsvej 2, Albertslund (bus 141, 144 og 149 fra Albertslund station)