<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Glostrup/Rødovre

Generalforsamling 2021

Invitation til generalforsamling i Hjerteforeningen Glostrup-Rødovre

Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Glostrup-Rødovre

Onsdag den 24. februar 2021 kl. 19.00

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde på Zoom. Derved sikrer vi, at vi ikke medvirker til smittespredning, og at vi passer på dem, der måske er i en risikogruppe. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med følgende dagsordenspunkter:

1. Valg af dirigent

2. Bestyrelsens beretning

3. Bestyrelsen fremlægger regnskab for 2020 til orientering

4. Behandling af indkomne forslag

5. Valg til bestyrelsen

6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før generalforsamlingen, dvs. senest den 10. februar.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst på siden finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl.18.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.

Har du spørgsmål vedrørende generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores område, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.

Vi håber at møde dig virtuelt den 24. februar 2021.

Med venlig hilsen

Jann Larsen

Formand for Hjerteforeningen Glostrup-Rødovre Mail: [email protected] eller tlf: 36 41 06 13

Sådan logger du på fra en computer:
Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Klik på linket her

Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.

Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.

Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 856 4051 4425

Trin 4: Indtast e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst på denne side.

Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad): Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.

Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.

Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 856 4051 4425

Trin 4: Indtast e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst på denne side.

Oplysning om behandling af personoplysninger:

Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zooms privatlivspolitik tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

Praktiske oplysninger:

Sted

Virtuelt via Zoom meeting Brug ovenstående Link

Dato

Onsdag den 24. februar 2021 kl. 19.00 – 20.00

Praktiske oplysninger

Sted
Virtuelt møde på Zoom