Hjerteforeningen Glostrup/Rødovre

Hjertelinjen og oplysninger om coronavirus

Skrevet torsdag d. 26. marts 2020

Hjertelinjen på tlf. 70 25 00 00 og oplysninger om coronavirus på

Hjerteforeningen har under corona-epidemien indsat ekstra mandskab, og har haft udvidet åbningstiderne på Hjertelinjen, for at sikre at alle hjertepatienter og deres pårørende kan få den fornødne rådgivning i denne svære tid. Der har i den seneste tid været en ti-dobling af henvendelser på Hjertelinjen, hvorfor al sundhedsfagligt personale i Hjerteforeningen er kanaliseret over på Hjertelinjen. Dygtige medarbejdere knokler hver dag fra kl. 9 – 16 for at besvare de mange gode spørgsmål, om hvordan man særligt som hjertepatient skal forholde sig til Covid-19.

Den store viden vi har, og de mange svar vi giver, har vi samlet på en hjemmeside som hedder www.hjerteforeningen.dk/corona, hvor enhver kan hente nyttige oplysninger og dagligt følge med i udviklingen.

Vi henviser derfor til at søge svar på jeres spørgsmål både på Hjertelinjen på tlf. 70 25 00 00 og på www.hjerteforeningen.dk/corona