<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Invitation til generalforsamling i Hjerteforeningen  

Kære medlem af Hjerteforeningen i Gladsaxe

Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i     Hjerteforeningen Galdsaxe

Tirsdag den 23. februar. 2021 kl. 1900

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst i mailen finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl. 18.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.

Vi håber at møde dig virtuelt den 23. februar 2021

 Sådan logger du på fra en computer:

Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/87660717627

Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.

Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.

Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 876 6071 7627

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks.  Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

 

Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad): 

Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.

Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.

Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 876 6071 7627

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

 

Oplysning om behandling af personoplysninger:

Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

 

Praktiske oplysninger

Sted
Din egen computer
Datoer
Tirsdag 23. februar 2021 kl. 0:00 - 23:00
Kontaktperson
Bjarne Andersen
bjarnel@andersen.mail.dk
+4521730921