Kom til Hjertemotion om torsdagen kl. 16:30

Vi mødes kl. 16:30 i gymnastiksalen på 1. sal i Skovgården – nu igen indenfor. Vores instruktør er stadig fysioterapeut Morten Trolle.

Vi overholder restriktionerne fra myndigheder og Hjerteforeningen – det skal være trygt at deltage – også for hjertepatienter. Du skal vise coronapas.

Vi har plads til enkelte nye deltagere, men for at deltage er en aftale nødvendig. Det koster noget at være med, men da vi får tilskud fra Velux-Fonden og Hjerteforeningen er betalingen yderst rimelig. Vil du være med, så skriv en mail til formanden Susanne Ohm – sohm@mail.tele.dk. Er der plads, kan du begynde med det samme, ellers kommer du på venteliste og vil blive tilbudt en plads, når der er forfald på holdet.

Resten af forårssæsonen (i alt 6 gange) koster 150 kr.  Hvis du får en plads, skal du betale for den første gang, du deltager og resten af sæsonen. Får du tilbudt at deltage enkelte gange koster det 30 kr./gang.

OBS:  sidste dag er efter planen torsdag den 24. juni. Så er det nemlig højsommer og vi holder sommerpause.

Praktiske oplysninger

Skovgården, Skovgårds Allé, Værløse
Datoer
Torsdag 24. juni 2021 kl. 16:30
150 kr. for resten af sæsonen
30 kr. for en enkelt gang kr.
Susanne Ohm
sohm@mail.tele.dk