Hjerteforeningen Furesø

Kom til Hjertemotion om torsdagen kl. 16:30 – 18:00. Tilmelding nødvendig.

Vi mødes kl. 16:30 i gymnastiksalen på 1. sal i Skovgården. Vores instruktør er fysioterapeut Lennart Beckwith.

Vi overholder corona-restriktionerne fra myndigheder og Hjerteforeningen. Det skal være trygt at deltage – også for hjertepatienter. Du skal vise gyldigt coronapas.

Vi har plads til nye deltagere, men for at deltage er en aftale nødvendig. Det koster noget at være med, men da vi får tilskud fra Velux-Fonden og Hjerteforeningen er betalingen yderst rimelig. For medlemmer af Hjerteforeningen koster det 400 kr. for hele sæsonen og for alle andre 450 kr.

Vil du være med, så skriv en mail til formand Susanne Ohm – [email protected]. Er der plads, kan du begynde med det samme, ellers kommer du på venteliste og vil blive tilbudt en plads, når der bliver plads på holdet.

Man betaler fra første gang man er med og resten af sæsonen. Får du tilbudt at deltage enkelte gange koster det 40 kr./gang.

OBS:  Vi har måttet aflyse den 7. oktober, derfor forlænger vi sæsonen med den 2. december, hvor vi afslutter efterårets Hjertemotion.

Skovgården, 1. sal, Gymnastiksalen, Skovgårds Allé, Værløse
Priser
450 kr. for hele sæsonen for Hjerteforeningens medlemmer
for alle andre for hele sæsonen 500 kr.
Susanne Ohm
sohm@mail.tele.dk