Hjerteforeningen Furesø

Ny tradition for alle – NYTÅRSMARCH søndag den 2. januar kl. 11

Lige efter nytår indfører vi en ny tradition, nemlig en NYTÅRSMARCH for alle – unge, gamle og børn (også dem i barnevogn/klapvogn) – med andre ord for hele familien.

Søndag den 2. januar kl. 11:00 mødes vi ved Hareskovens station. Kom med toget eller i bil (der er gode parkeringsforhold).

Sammen – evt. i mindre grupper – går vi en tur på ca. 1 time og 15 min. Turen er tilrettelagt sådan, at den er en rundtur i Hareskoven. Der vil være mulighed for at gå en tur på ca. 5 km eller en tur på ca. 3½ km. På hver tur vil der være en turfører fra bestyrelsen, som kender turen godt.

Vi slutter samme sted, som vi begyndte; nemlig i skoven tæt på Hareskov Station. Her vil Hjerteforeningen Furesø mellem kl. 12:15 – 12:30 byde en varm eller kold forfriskning (afhængig af vejret) med en godbid til, mens vi ønsker hinanden godt nytår.

Vigtigt: Af hensyn til traktementet beder vi jer om, at sende en SMS-tilmelding til formand Susanne Ohm på tlf.: 29 47 80 09. Oplys venligt om, hvor mange voksne og hvor mange børn, der kommer.

Praktiske oplysninger

Vi mødes kl. 11:00 på Hareskov Station