Hjerteforeningen Furesø

Mød Hjerteforeningen Furesø på den internationale “Hjertestarterdag 16. oktober 2021”

KOM OG LÆR HJERTE-LUNGE-REDNING & BRUG AF EN HJERTESTARTER.

Hjerteforeningen Furesø har et livgivende mål, nemlig at alle borgere over 13 år og handlende i kommunen  kan give hjerte-lunge-redning inkl. brug af en hjertestarter.

Hvis man falder om af et hjertestop er chancen for at overleve på en god måde væsentlig meget større, hvis personen får hjælp i form af hjerte-lunge-redning og hjertestarter i de første minuter inden ambulancen kommer.

Det er vigtigt at vide, at du ikke kan gøre noget forkert. Det eneste forkerte du kan gøre er “ikke-at-gøre-noget = at lade som ingenting og gå din vej”.

Mange kan allerede, men de der endnu ikke ved hvordan, har nu mulighed for at lære det. Førstehjælp har ændret sig en del gennem årene, i takt med at vi er blevet klogere, så du er også velkommen, hvis du bare vil have din viden opfrisket.

Vi er i de 2 bycentre på den internationale Hjertestarterdag. Du møder bestyrelsesmedlemmerne Steen Andersen, Søren Traberg og Erling Brix samt GIV LIV instruktør Mogens Brolin.

Kom og besøg os:

Farum Bycenter fra kl. 10:00 – 12:00 – derefter flytter vi teltpælene og dukker op på

Værløse Bymidte fra kl. 13:00 – 15:00

Farum Bycenter fra kl. 10:00 - 12:00 og