Hjerteforeningen Furesø

Kom til Hjertemotion hver torsdag kl. 16:30 – 18:00 – tilmelding kræves

Der er få ledige pladser pladser på efterårsholdet. Vil du gerne være med, så send en mail til formand og tovholder Susanne Ohm klik her

Hjertemotionen tilpasses til de enkelte deltagere. Der er opvarmning inden vi begynder. Du får sved på panden, pulsen kommer op, der er konditions- og styrketræning og til sidst udstrækning. Bagefter fælles hyggeligt samvær med udveksling af erfaringer, spørgsmål og gode råd over en kop kaffe/te med en sund godbid til.

Vi får tilskud fra Hjerteforeningen og Veluxfonden, så prisen for hele sæsonen er yderst rimelig. 450 kr. hvis du er medlem af Hjerteforeningen  og 550 kr., hvis du ikke er medlem. I alt 14 gange inden jul.

Hvis der ikke er plads på holdet, når du tilmelder dig, kan du blive skrevet på venteliste. Indtil du kan blive fuldgyldigt medlem på holdet, vil du blive tidbudt deltagelse, når der er plads, mod en betaling på 35 kr. pr. gang, hvis du er medlem af Hjerteforeningen. Er du ikke medlem koster det 40 kr. pr. gang.

Så snart der bliver en ledig plads på holdet, får du tilbudt pladsen. Tilbud om plads sker i den rækkefølge man er skrevet på venteliste.

Gymnastiksalen, Skovgården, Skovgårds Allé
Parkering indkørsel fra Skovgårds Allé