Hjerteforeningen Furesø

Kom til fyraftens-hjerte-café med foredrag Ulla Bahne

Hjerteforeningen Furesø inviterer til fyraftens-café med foredrag i Satellitten, Værløse Bymidte:

tirsdag den 14. september 2021 kl. 17:30 – ca. 18:45

Vi har været heldige at få en aftale med cand.scient. og diætist Ulla Bahne. Ulla har været ansat i Hjerteforeningen, så hun har et godt kendskab til, hvad vi hjertepatienter bøvler med. Sammen har vi planlagt et særligt program:

Kl. 16:00 – 17:15 individuelle konsultationer på ca. 10 min., hvor du er alene med Ulla. Her kan du blive vejet, få målt din krops alder og du kan stille spørgsmål og få gode råd. OBS Kræver konkret aftale og de meget begrænsede pladser tildeles efter ”først til mølle princippet”. Send mail til: [email protected]

Kl. 17:15 – 17:30 pause og indtjekning. Du bedes medbringe den bekræftelse på deltagelse, du har modtaget fra Susanne Ohm. Og som det er nu, skal du også medbringe og vise dit coronapas ved indgangen. Det er muligt, at coronareglerne er ændret til september. I så fald får du en mail.

Kl. 17:30 – 18:45 foredrag: ”Fyld indkøbskurven med lækker hjertesund mad”

I lille pause ca. midtvejs, er der mulighed for få et glas vin/vand og smagsprøver på lækre hjertesunde sandwichs. Ulla har lovet, at I får et par lette opskrifter med hjem, som I kan tilberede i løbet af ugen af skønne varer, som netop er i sæson i september.

Praktiske oplysninger. Alle er velkomne, men du er nødt til at tilmelde dig på mail her: [email protected]. pga. corona restriktioner og begrænsede antal pladser. Ved tilmeldingen bedes du også – på tro og love – oplyse, om du er medlem af Hjerteforeningen og i hvilken lokalforening eller kommune du hører til. Pga. arrangementets indhold er sidste frist for tilmelding søndag den 12. september kl. 14:00.

Husk at skrive, hvis du er interesseret i en af de individuelle konsultationer hos Ulla. Du får en bekræftelse fra Susanne, som du skal medbringe, når du kommer.

Medlemmer af Hjerteforeningen deltager gratis. Andre slipper billigt med 45 kr. Hvordan betalingen kan ske, vil fremgå af den bekræftelse, du får tilsendt.

På bestyrelsens vegne Susanne Ohm, formand.

Praktiske oplysninger

Satellitten, Bymidten 46, 3500 Værløse - i SALEN på 1. sal