Hjerteforeningen Furesø

“Fodbold for Hjertet” – kom til sjov motion med andre og en fodbold

“Fodbold for Hjertet” har ikke ligget stille i juli måned og nu fortsætter vi til det en gang bliver jul.

Vi mødes hver torsdag kl. 10:50 på kunst-græsbanen ved Værløse Boldklub, Stigager 6, 3500 Værløse.

Når vi har spillet en times tid, følges vi til klubhuset, hvor vi holder 3. halvleg med lidt frokost (meget billigt) og lidt at drikke, mens snakken går og vi hygger os.

Har du ikke været med før, er du meget velkommen til at komme forbi, for at se om det skulle være noget for dig. Du behøver ikke have kendskab til reglerne eller spillet fodbold før. Søren Jensen, der er træner for holdet, ved alt om regler og tricks.

På holdet er der både mænd og kvinder – og vi har det både hyggeligt og sjovt – og ikke mindst får pulsen op. Det er aldrig for sent at komme i gang med motion – heller ikke med fodbold for hjertet.

Du er velkommen til at kontakte træner Søren Jensen på tlf. 2160 9531 eller tovholder Jørgen Frederiksen på tlf. 2248 6022 – hvis du vil vide mere, inden du møder op.

Værløse Boldklub, Stiager 6, 3500 Værløse
Vi mødes på kunstgræsbanen - gå lige ud - forbi klubhuset - for enden af stien ligger kunstgræsbanen.
Susanne Ohm
hjerte.sohm@gmail.com