Hjerteforeningen Furesø

NYTÅRSMARCH i Hareskoven søndag den 8. jan. 2023 kl. 11:00

I januar 2022 havde vi præmiere på en rigtig dejlig og hyggelig tradition – nemlig Hjerteforeningens Nytårsmarch (billedet er herfra).

En tradition betyder, at den gentages år for år.

Når nytåret 2022/2023 er ovre mødes alle vi, der har lyst til en fornøjelig gåtur i Hareskoven – søndag den 8. januar kl. 11:00 på Hareskov Station, perron 1 (mod København).

Der vil være mulighed for at vælge en tur på under 5 km eller en tur på over 5 km. Der vil være en turleder fra bestyrelsen på begge hold.

På den korte tur vil du kunne bruge barnevogn, stokke, rollator eller kørestol.

Efter turen er HF Furesø vært for noget at varme sig på med en lille godbid til.

Kom med tog, bil, på cykel eller gå hertil. Der er gode muligheder for parkering.

Af hensyn til traktementet er tilmelding nødvendig. Vi vil gerne vide, hvor mange voksne og hvor mange børn, der kommer. Tilmeld jer: her

Hareskov Station - for enden af P-pladsen ved perron 1 (mod København)
Stationsvej 5, Hareskov, 3500 Værløse
Susanne Ohm